28 januari 2011

 
Mamma och jag steg upp 08:30 och gick ut och senilskidade i 1 timma och 10 minuter, härligt! Väl hemma vart det frukost, korsord och häng i soffan framför days. 

Medans vi glodde på Tyra show så gick vi igen om alla tusen hundra(sa pjuka)recept som vi har. Kanske inte tusen hundra, men många har vi i alla fall. Det är massa såna mamma har klippt ur tidningar och sånt i alla fall. 
(mamma bakade massa morotssemlor sen)

Ett butiksbesök och en god middag senare så kände man sig ganska nöjd med dagen. Mamma och jag lagade chili con carne, sjuk gott! En favorit rätt typ, massa chili ska det va! Har ingen bild på maten för det glömde jag totalt bort igen haha. 

För en stund sen kom jag ut ur bastun, där jag satt en bra stund med musik i lurarna och tänkte på allt och inget. Älskart', sjukt skönt! Nu sitter jag och lyssnar på ännu mera musik och ska fortsätta med recepten så vi får dom klara någon gång. Yep, vi har så många så vi fortfarande inte är klara! haha

Inga kommentarer: