26 januari 2011

A man married a life-sized pillow... wait, what?!

Via en länk kom jag in på omg-facts.com och där fick jag läsa om en korean som hade gift sig med en stor kudde. Ja..ha tänkte jag i princip då. I Tyra show förut var det en kvinna med som gift sig med Eiffeltornet, alltså riktiga riktiga Eiffeltornet. Man blir lite fundersam när man läser och ser sånt men det finns faktiskt människor som inte klarar av romantiska relationer med riktiga 3-dimensionella människor utan väljer 2-dimensionella saker/anime figurer istället.

Min stora fundering just nu är; Så man kan gifta sig med en kudde men inte med någon av samma kön? Jag vet att alla länder har olika lagar och sånt men överlag, det är ganska absurt! Om vi säger som så, en del anser det en synd att gifta sig med någon av samma kön, en synd att vara homosexuell. Men det borde inte vara så, varför skulle det vara en synd? Det finns såå mycket mera i livet som bättre kan anses som synder. Så jag tycker man kan få gifta sig med den man älskar, även fast den är av samma kön, lika mycket som man kan gifta sig med en kudde eller ett Eiffeltorn...

Inga kommentarer: