15 januari 2011

spa-kväll

Ikväll hade Ida, Aina och jag spa-kväll hemma hos Ida och Erik :) Det var massa mys med fotbad och fotvård, antiksmask+gurka, manikyr och varmt te på det. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, verkligen allt och jag tror vi blev lite klokare av den här kvällen även fast hälften av det vi sa var skoj och goja ;)  haha. Ida och jag var också snälla och lagade en omelett till Erik, vilket uppskattades :) Vi kom fram till att vi är bäst på att laga mat, omeletten såg mest ut som äggröra haha! Tack för en underbar och rolig kväll!

 Trycker ni på bilden blir den ännu större!
När Aina och jag var hemma i Geta igen, inte långt ifrån mitt hus, så såg vi något läskigt. Det stod en kille vid vägkanten med en bössa i handen och vid hans fötter låg ett rådjur. Det var inga spår av någon bil någonstans så det kunna inte ha varit någon som kört på ett rådjur så det blivit skadat så dom måsta skjuta det. Vi såg inget blod i alla fall, vilket var skumt. Aina tog en annan väg hem sen så hoppas hon kom hem tryggt och välbehållen :)

Inga kommentarer: