06 januari 2011

At times I'd like to break through, and hold you endlessly

Så kan det gå när inte haspen är på...Leker skräddare(läs; sitter skräddare), lyssnar på musik, tittar lite i smyg på Clay på youtube och är i princip hur pigg som helst. Varför sova lixom? Säger som min kusin ''Sova kan man göra när man är död''. Och hur mycket jag än kan upprepa den meningen, i huvudet eller högt, hur mycket jag än försöker intala mig själv att det är sant, så vet jag ändå att det är grymt skönt att sova. När man väl kan och får. Kollade just på en månkalender över år 2011 och enligt den så är det ingen fullmåne nu. Då ligger någon annan bakom det här, att jag inte kan sova menar jag. Somna ungefär runt 02:00-03:00 igår. Men då kände jag mig också deppig så det kan ha med det att göra. Nu känner jag mig inte deppig dock, men kan ändå inte sova. Ser i alla fall redan nu att jag kan planera in några nätters dygnande om två veckor, speciellt Onsdag för då kommer det tydligen vara fullmåne. Kul. Älskar att vara överkänslig mot allt :) Inte.

Nog om det. Nu tänker jag krypa tillbaka under täcket och slå på ett avsnitt Ghost Whisperer, eller medium kanske. Nu blev det svårt att välja...Icke picke pö, bodde på en ö... Min favorit räkneramsa som liten flicka :)

Inga kommentarer: