23 januari 2011

Thats the beauty of it,

Igår/natt sa jag ju att lördagen for och flög men det har den här gjort med! Hela helgen for och flög. Vaknade vid 11:00 och vid 12:00 hade jag käkat frukost, tränat och glott ett halvt avsnitt medium. Ytterligare ett halv avsnitt, till och med ett helt till, och mitt i allt var klockan var 14:00(och ett avsnitt Medium är högst 45 minuter så jag vet inte hur det går ihop riktigt). Jävlars ju säger jag bara haha. Tog en dusch sen i alla fall och åt tonfiskmacka till mellanmål efter det, och ja, det är allt jag hunnit med idag. Sitter och funderar om jag ska orka koppla i externa hårddisken och kolla om jag har nå bra filmer där. Externa är ju i alla fall på sin rätta plats under sängen nu så det är inte så långt att ''hämta den''. Jaja, den som lever får se...

Inga kommentarer: