24 januari 2011

Skvaller, udda namn och dagens middag

Usch vilken förskräckligt lugn dag det har varit idag haha. Efter det att jag skrev sist så har jag i princip kollat på days, löst lite korsord, läst i Gåtan Maria Magdalena och varit och handlat. Just nu sitter jag och läser rykande färskt skvaller i form av Extra och Klick!.

Så ja, det har varit en lugn dag minst sagt haha. Men det är i alla fall kul att läsa skvaller, dels för att man får läsa lite vad som händer där på andra sidan pölen(alltså både i Sverige, England och USA haha), och dels för att man hittar många fina namn. Ja, jag är lite knas men jag tycker engelska namn är överlägset finare än svenska. Jag diggar annorlunda namn med annorlunda stavning. I istället för Y, två E, X hit och Z dit, ja ni fattar. Varje gång jag ''hittar ett nytt fint namn'' så säger jag till mamma att -det där ska mitt barn heta!- och då svarar hon alltid på skoj ''Det är hemskt vad många barn du ska ha'' haha. Men ärligt talat så vill jag ha många barn, så många barn jag bara kan få.

Nu ser jag att det är dax att börja med middagen så den inte blir så sen som igår. Idag står Nudlar med räkor och haricot verts på menyn :)

Inga kommentarer: