30 januari 2011

This is real, so take a chance

Idag är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag hurra hurra hurra. Har varit fullt upp hela dagen idag känns det som. Steg upp ungefär 11:00 och fixade dagens träning färdigt. När jag var klar med det så slängde jag ihop lite knäckebröd smet, tre plåtar blev det. Hade fått beställning från syskonen att de villa smaka knäckebrödet.

Hann också duscha innan gästerna började rulla in, och de första som kom var mormor, morfar och en av mostrarna. Sen resten av dagen har alla mina syskon befunnits sig här i huset, med respektive och barn. Kul kul när alla är samlade :)
 Den här kom brors fru med till mig också! :) Hon var till IKEA för några helger sen och då tog hon hem den till mig. Perfekt! så nu behövs ingen frukost bricka längre haha. Inte för att jag använt den på flera månader men i alla fall. Nu har jag äntligen min efterlängtade bräda! yey

Inga kommentarer: