09 januari 2011

and we were laughing around the clock'

Hade en lugn hemmakväll med familjen(läs mamma, pappa och Jocke) igår. Som ni såg så glodde vi på 'Låt den rätte komma in' men den var mest udda så vi letade upp lite gamla filmer och kollade på dom istället. Det vart 'kuta och kör' och 'Oj då, en till', sjukt roliga! Och Ulf Brunnberg AKA Ragnar Vanheden är klockren i båda! Har inte skrattat såhär mycket på länge. Det var nästan så att jag fortfarande skratta när jag steg upp haha. Tänker göra två listor på de som var roligast i båda :)


Kuta och kör
♥ Ulf Brunnberg!
♥ Björn Gustafson! 
♥ -Jag bor i våningen ovanpå med Syrrill! -Är Syrrill Stanleys bror? :D nej nu måste jag tänka på det här lite.
  -Var det både hennes mormor och morfar? -aa mormor och morfar, båda.
♥ -Mr. Gardner...Vet ni vad en medbrottsling är? -Jaa, det är väl nån som kört för fort med spark..?
-Lugn lugn små änglar! Bobby gubben öppnar! :D 

Oj då, en till
♥ Ulf Brunnberg!
♥ Björn Gustafson!
♥ -Charlie, Charlie! -Jaa vad är det? -Jag såg precis att James gick in i serveringsrummet med mig!
♥ -Jag tror inte jag råkat ut för dig tidigare.


Dom är verkligen sevärda! Och som sagt, Ulf Brunnberg är klockren, och lika så Björn Gustafson. Det är ju Björn som är Alfons Åberg och hans pappa, så så fort jag hör Björn prata så tänker jag på Alfons haha! Nåja, skulle kunna se både ''kuta och kör'' och ''Oj då, en till'' idag igen för det var så kul, men vi var två filmer till som är lite liknande som jag ska se någon dag. Ser fram emot det :)

Inga kommentarer: