02 april 2011

Här sitter jag igen, försöker att förstå vad som har hänt

Trodde det här skulle bli världens tråkigaste och lamaste dag eftersom en gick så segt fram tidigare. Efter förra inlägget började tiden gå lite snabbare, men ändå inte fullt så snabbt som den annars brukar. Alltså som den har gjort före den här veckan kom haha. Kanske har det med att vi ändrade till sommartid förra helgen?

I alla fall så har jag lyckats åstadkomma mer idag än vad jag hade räknat med. Har bland annat gjort 'kokboken' klart. Eller ja, den första delen i alla fall. Alla recept fick inte rum i den här så kommer börja på en ny nu haha. Ännu mera jobb. Men det är ganska kul när man väl kommit igång. Så 'kokboken' har jag jobbat med några timmar idag, dock blev jag sjukt missnöjd med de sista avsnittet så får se om det går att göra något åt det. Och när vi ändå är inne på mat och sånt så kan jag nämna att jag lagade en spansk omelett till middag, till mig själv alltså. Är ensam hemma, hela långa kvällen! Awesome. Omeletten blev god, även fast det faila lite och den gick sönder men hey! den ska ju ändå sönder dit den kommer if you know what I mean :) 

Mera då? För snart en timma sen kom jag hem från en 40 minuters promenad, så känner mig lite extra superduktig nu! Mycket eftersom jag inte motionerat alls på en hel vecka på grund av förkylningen. Det är i alla fall skönt att vara igång igen :) Länge leve motionen! haha

Inga kommentarer: