21 april 2011

And why was she still sitting here?

Godmorgon! och vilken slö morgon det har varit hittills! Har legat i sängen i två timmar och kollat på Cityakuten, härliga tider! Det är sjukt roligt att se vad man kommer ihåg från avsnitt till avsnitt, och alla saker man har glömt också! Det är halva nöjet med att kolla på en serie man sett förut! Tycker jag i alla fall!

Det verkar bli en ganska grå och dyster torsdag idag...vilket inte gör så där värst mycket egentligen. Jag är sån som anpassar mig till vädret ganska bra och sitter gärna inte och klagar över att ''Usch vad det är kallt ute'', ''Måste det börja regna igen?'', ''Jaha, nu blev det mulet igen...se där''. Visst, jag kan kommentera vädret men då är det mera som...konstateranden, och inte klaganden. Över till något helt annat(som ändå har lite med vädret att göra), eftersom det är mulet och så idag så ska jag försöka få med mamma till stan och köpa nya skor till mig. De jag har nu, ett par gråa canvas från H&M, har sett sina sista dagar om man säger som så...Det är massa hål under dom och dragkedjan på ena skon går inte att dra upp mera haha. Låter som bra skor va? Nej. Så skulle verkligen behöva hitta nya, och idag känns som en perfekt dag att göra det på :) Frågan är bara hurdana skor jag vill ha. Helst ett par man kan promenera bra i, annars är det ingen idé haha.

Inga kommentarer: