18 april 2011

I'm still crazy for you

Nej men herregud, jag vet inte om det är övertröttheten(heter det så?!)som talar men jag är sjukt happy(inte happie som min hjärna villa stava det just haha)! Imorgon är det äntligen tisdag! Och då kommer förhoppningsvis Cityakuten DvD-boxarna jag beställde idag! Discshop lova att de skulle komma imorgon, så jag hoppas verkligen de håller vad de lovar! haha. På onsdag kommer bästaste Ida och Aina hit och hänger, awesome! Och efter den dagen är det bara två dagar kvar till fredag och då kommer Felicia hit och är med moster över påsken! Eller ja, två dagar i alla fall haha. Tror brorsbarnen också kommer :) Awesome! 

Nu tänker jag gå och lägga mig men först ska jag berätta att den där bilden ni ser där uppe, den med så mycket vårkänslor, den tog jag idag :) Jag älskar våren! Och jag älskar att det är sommar snart! Och jag verkar älska allt och alla idag...haha! Men så är det när vårkänslorna spirar :) Hej på dig våren!

Inga kommentarer: