17 april 2011

Löjligt förbaskat trött

Halli hallå, eller vad det nu kan tänkas heta den här tiden på dygnet. Kom från jobb för en timme sen och jag är sjukt trött! Vilket jag varit hela halva kvällen haha. Löjligt förbaskat trött. Men i alla fall har det gått bra idag, lite bråkig har Max varit men inte fullt lika mycket som igår. Han var tydligen trött också för där vid halv 9 tiden vart det ovanligt tyst i vardagsrummet, så jag gick och tittade och då hade han somnat på soffan. Lät han ligga där och när Leila kom hem från jobb, och jag gick hem, så sov han fortfarande.

Sitter och är sjukt okoncentrerad nu och kan inte stava alls. Så jag ursäktar med hela mitt hjärta om ni inte får något som helst sammanhang i det här inlägget haha. Ska kolla på 'Det blir bättre' klart och sen tänker jag gå och lägga mig. Och sova. Länge. Mycket länge. Innan en ny dag kan börja. Jo, så blir det.

Inga kommentarer: