11 april 2011

I so started to rock fellow when I’m not even in my harshest

Är trött och pigg på samma gång.
Fryser och känner mig tankspridd.
Är arg på Firefox som inte vill att jag ska öppna flikar, och otroligt lycklig över att höra
Tyler Wards röst i mina scullcandys. Samt se hans smile i bakgrundsbilden på skrivbordet.
Längtar tills imorgon då mamma och jag ska in till stan och försöka hitta nya skor till mig för
presentkortet jag fick i födelsedagspresent.
Samtidigt är jag inte sådär jätte pepp på att stiga upp och
motionera med min den här ryggen från helvetet. 
Men nu ska jag inte tråka ut er mera med min sinnesstämning, utan bjuder på en bild från i fredags istället! Då fanns det bara några utslagna krokusar i slänten här bredvid oss, men såg idag när jag kom hem från promenaden att det slagit ut jättemånga fina lila krokusar! Och i syrenbersån så kryllar det av brandgula krokusar.
'Hej på dig våren, du kan aldrig förstå hur mycket jag saknat dig!'

Inga kommentarer: