10 april 2011

Face/off

Idag har bara varit en slöar och slappar dag. Vaknade tidigt men vid 10:00 ännu låg jag i sängen, jag kollade på Nicolas Cage och John Travolta filmen 'Face off'. Den var faktiskt bra, har sett bättre filmer och har sett sämre. Den handlar om en polisen Sean Archer(John Travolta)som försöker sätta dit Castor Troy(Nicolas Cage), mannen som försökte mörda Sean men istället sköt hans son Mike. Efter ett 'slagsmål' mellan Sean och Castor, hamnar Castor i koma och då låter sig Sean övertalas att bli Castor Troy. De ska byta ansikten för att stoppa Castor Troy för alltid och sätta honom i fängelse för all framtid.

Som sagt, den va bra. En 8 på en skala mellan 1-10, vilket är ganska så bra. Kanske blir mera film ikväll, men nu ska jag kolla om mobilen har laddat klart så jag kan gå ut på promenad! Hinner jag tillbaka medan solen är framme så släpar jag med mig kameran ut på en fotorunda. Sounds fantastic!

Inga kommentarer: