17 april 2011

Är redan trött och dagen har knappt börjat...

Sov två hela timmar längre idag, vaknade dock med huvudvärk men den trängde jag undan. Allt var ok fram tills halvvägs genom promenaden. Jag har hål mitt under skon och där nötte den sönder sockan så nu har jag ett skavsår. Mitt under foten. Och jag har inte skavsårsplåster hemma. Great, just great. Kan inte stödja på foten alls så får liksom gå med sidan av foten. Jätteskönt. Kan inte ha socka på för den ligger och skaver emot. Bandage går inte heller. Börjar fan nästan lipa för att det gör så ont när jag ska gå...

Ska på jobb om 1½ timma och kommer antagligen bli jättekul med den här foten. Inte för att jag måste springa runt så mycket, men jag kan ju inte sitta stilla hela dagen heller. Eller ja, idag kanske jag måste det. Ska kolla väskan så jag har allting med mig och så, och äta lunch hinner jag göra hemma idag med. Funderar bara på hur jag ska ta mig till köket för att fixa den...

Inga kommentarer: