20 april 2011

Like a cheez-it!

Klockan 8:00 redan satt jag vid frukostbordet och en timme senare var jag i full gång med att laga cheesecake! Ida och Aina kommer hit idag och eftersom det inte finns så mycket kvar av kaffebrödet jag lagde när jag fyllde år, så måsta jag laga lite nytt nu haha. Fast bullar och mockarutor finns det kvar så det kan jag bjuda på!

I skrivandets stund sitter jag och dricker en shake och väntar på att days ska börja. Efter det ska jag gå ut och gå en sväng tror jag. Foten känns mycket bättre idag så tror att jag kan gå som vanligt igen nu. Har inte gått på ett par dagar nu och det känns helt handikappat att inte kunna göra sånt som man vanligtvis gör dagligen! AB roller slide försöker jag vara försiktig med också eftersom min rygg inte tycker om det. Ska fara till doktorn och kolla upp min rygg lite tror jag, för så här kan man ju inte gå och ha det. Det är inte skönt om man säger som så.

Inga kommentarer: