09 april 2011

Every second counts on a clock that’s tickin’

Tittut! Jag är inget vidare fan av min så kallade katt idag...Han sov nämligen i mitt rum inatt och klockan 06:00 ''väckte'' han mig och villa ut ur mitt rum, och det var inte så kul att vakna då när jag skulle stiga upp 07:00 haha. Lyckades i alla fall somna om på något konstigt vänster och här sitter jag nu! Anledningen till att jag stigit upp såhär tidigt en lördag är för att jag ska ha födelsedagskaffe idag(passade ju inte så bra i måndags när jag fyllde)så ska garnera smörgåstårtorna, smälla ihop andra ''tårtan'' och fixa lite smått tills gästerna kommer. Och jag gillar att ha god tid på mig så därför vart det såhär tidigt haha :)

Ska redigera bilderna från igår nu så dom kommer nog upp här när ni minst anar det! Stay tuned!

Inga kommentarer: