11 april 2011

Last minute

Jag förstår inte varför, men varje kväll har jag massa saker att göra sådär i sista minuten innan det är dags att gå och lägga sig. På en halv timma lyckas jag klämma in otroligt mycket och jag vet inte knappt själv hur jag kan göra det haha. Jag hinner koka mjölk, plocka datorn och allt tillbehör till rummet, dricka upp mjölken, byta om till pyjamas, borsta tänderna, ta fram middagsmat tills nästa dag, blanda frukost shaken klart, gå på toa och kleta in ansiktet med nattkräm. På en halv timma. Måste känna mig lit stolt haha!

Nu ska jag krypa ner med min bok under täcket, bredvid Ajax, och läsa en stund innan jag slocknar. Upp relativt tidigt imorgon så man hinner fixa lite innan det vankas stadsbesök. Längtar redan! Goodnight, sleep tight! Don't let the bedbugs bite you!

Inga kommentarer: