12 april 2011

Stadsbesök med lilla mamma!

Idag vid lunchtid for mamma och jag iväg in till stan för att byta kokboken jag fick i present av syster med familj(olyckligtvis hade jag fått den några dagar innan, från bokklubben), samt handla lite för presentkortet jag också fick under förra veckan. Kokboken blev bytt till en som det bara var laxrätter i, och för presentkortet köpte jag ett super sött linne som kommer bli perfekt i sommar sen! Kommer bilder när jag har tid att fota.
 Ska fixa lite småsaker nu, duka och sånt, medans laxsoppan står och kokar(inte efter recept från dagens byte haha.) Efter middagen sen sticker vi iväg på 6års kalas till Jomala! Det är äldsta brorsans mittenbarn som fyller år, och så fyllde brorsan själv i fredags också så det är väl kaffe och sånt för honom med haha. Skrev ju att jag inte har så mycket tid att fota, men kameran åker med ikväll ändå ifall andan faller på och jag vill fota lite. Om inte annat så kanske jag får en och annan bild på syskonbarnen, åtminstone födelsedagsbarnet! :)

Inga kommentarer: