26 april 2011

me and my dru-u-um

Allt som allt idag har jag bara njutit av dagen och tagit den som den kommit. Kollat lite på days, varit till butiken och handlat, och för en stund sen kom jag hem från en långpromenad delvis i skogen, och delvis på vägen. Det finns en stig bakom skolan som leder fram till ett ställe som kallas 'Sandgropen'(och så leder den fram till en såg mitt ute i skogen också haha), det var där jag gick i alla fall och sen vart det att gå längs vägen en stund också eftersom det bara tog 30 minuter att gå i skogen. 

När jag gick där vid sågen i alla fall så kom jag och tänka på hur lätt jag blir fascinerad av saker. Tycker det är lite häftigt att både den där sågen och sandgropen(som är en...vi kan kalla det stor vattenpöl)finns där ute i skogen. Det är inte det första man skulle tro att fanns där ute haha. Om man inte vet då förstås.

Känner att det är dags att fixa lite ny musik till mobilen nu. Har bara 70 låtar nu och det är hemskt lite för att vara jag haha. Tidigare har jag haft upp mot 200 låtar så det känns 'naket' med bara 70...Håller både tummar och tår och allt annat man kan hålla, för att jag hittar något bra och svängigt på YouTube! Fierce & Love :)

Inga kommentarer: