23 april 2011

Easter bunny!


Godmorgon och Glad påsk till er alla där ute! Blev en tidig påsk för mig i år! För en halv timma sen sprang jag runt på gården och lekte påskhare och gömde påskägg åt alla syskonbarnen! Har också lagt ut ledtrådar, får se om jag får bild på något av de(barnen när det letar/hittar och/eller ledtrådarna)sen. Efter frukost ska dom få springa ut och leta efter påskharens presenter. Just nu ligger alla och sover så gott ännu! Var helt tyst i hela huset när jag var upp. Men det låter som om Scott, som sover i mitt rum, är på väg att vakna snart i alla fall.

Återigen, Glad påsk och hoppas ni får en bra dag eller egentligen en hel bra helg! Och att skärtorsdagen var bra, samt långfredagen. På tal om långfredagen...den är verkligen oändligt lång! haha. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut igår, och när den väl gjorde det så var natten lika seg! Tror jag somnade runt 0:30 tiden och när jag vaknade till, runt vad jag trodde va ungefär 4:00-5:00, ja då var den bara 1:30. Så ja, långfredagen gör verkligen rätt för sitt namn!...eller vad det nu heter...haha

Inga kommentarer: