03 april 2011

Birdie namnam, namnam food?

Hittade dom här bilderna i en mapp på datorn när jag skulle redigera lite i photoscape. Tog dom i höstas någon gång men har helt glömt bort att visa dom! Så här har ni några bilder på några birdies, eller egentligen är det en och samma fågel men det behöver vi ju inte nämna för någon...haha! enjoy

Just nu sitter jag med en hel hög med kokböcker framför mig som jag ska plöja igenom innan kvällen är slut. Ska hitta åtminstone en bra varmrätt som ska vara på menyn, är lite osäker på förrätten ännu men kanske har något på G. Efterätten har jag haft klar länge, den är det smartaste på menyn hittills haha. Anledningen till att jag sitter och gör det här är för att jag ska ha middag-och filmkväll med några kompisar på fredag :) kommer bli superkul!

Inga kommentarer: