14 april 2011

Thumbs up!

Ger tummen upp åt vädret idag, åt alla fina blommar som finns överallt, men framför allt åt mina skills! Satt foten på ett berg som det var massa grus på, vilket resulterade i att foten halka och jag for framåt. Jag tog emot mig med höger hand som slog sig lite lite, vänsterhanden där jag hade kameran klarade sig bra. Har ett fint litet skrapsår nedanför lillfingret nu men mera ''slog'' jag mig inte. 

Blev grymt sugen på kaffe nu, så ska nog sätta mig och fika en stund och sen ska alla bilder in i datorn, och photoscape, för redigering. En och annan bild kommer säkert upp ikväll någongång. Fierce & Love!

Vårtecken!
*Det går att ha dörren på framsidan öppen på dagarna nu!
*Vi premiärgrillade i måndags!
*Fjärilarna flyger överallt!
*Jag kunde ha på mig jeansjackan ute idag!

Inga kommentarer: