15 april 2011

don't know if I was awake or asleep when I wrote this, all I know is..

Godmorgon alla bloggare och bloggläsare där ute som faktiskt är uppe nu! haha. Jag tycker om att stiga upp tidigt, det är så mysigt. Speciellt på vintern när man kan äta frukost med massa tända ljus överallt!

Solen tittar inte riktigt fram ännu, men jag känner att det här kommer bli en awesome fredag! Förutom att det känns som om jag ska börja blöda näsblod när som helst...vill inte. Får inte den känslan ofta, det brukar bara komma annars haha. Men nu banne mig ska det tydligen ligga och nöta och retas. Orka liksom?! 

Ska lägga mig och kolla på film nu tror jag, blev sjukt sugen på det! Vilken det blir vet jag inte ännu men ska plugga i externa(den lilla rosa)och se vad som finns på den riktigt. 

Until we blog again...

Inga kommentarer: