05 april 2011

I hit the floor 'cause that's my plans plans plans plans

Godkväll alla bloggare och bloggläsare där ute! Det börjar kännas i kropp och ögon att jag varit igång sen 08:30 imorrse och motionerat och bakat och allt jag nu gjort! Har just kopplat av med en härlig mugg varm mjölk med kanel och Tyler Ward i mina scullcandys. Härligt att avsluta kvällen så! Varje kväll. 

Är just på väg och gå och lägga mig men tänkte hoppa in här och skriva lite innan drömmarnas värld tar över. Tror det blir att läsa lite skvallertidningar en stund först också, eller kanske läsa lite i boken för den har jag inte alls haft tid med idag haha! Ska i all fall gå och blanda en shake klart tills imorgon, samt plocka ihop lite saker som ska ligga i mitt rum och skräpa istället för i vardagsrummet. Goodnight sweetheart, goodnight

Inga kommentarer: