18 april 2011

Om man inget vet, så vet man inga

Dom senaste dagarna har jag ju skrivit att jag varit trött hit och trött dit. Idag är jag också förbannat trött, men på ett roligt sätt. De senaste dagarna har jag varit jobbigt trött, men nu är jag fnissigt trött, övertrött, flummigt trött, ja kalla det vad ni vill. Är hur som helst inte jobbigt trött mera!

Och det är ganska kul att vara såhär, ungefär som att vara lite små lullig haha! Skrattar typ åt allt och säger bara fel. Snubblar på orden och pratar alldeles för snabbt. Är väldigt groggy och tung i huvudet och det blir bara tyngre om jag försöker vara allvarlig. Så sitter och små ler lite för mig själv här. Ser säkert fantastiskt ut! Ska försöka träna min skrivförmåga nu, eftersom den heller inte är hundra just nu, genom att spela Betapet med mamma! Fierce & Love, Ciao, puss och kram och nyp i stjärten, until we blog again etc. etc.

Inga kommentarer: