03 april 2011

there's food here, there's food there, there's food everywhere!

Efter mycket bläddrande fram och tillbaka i alla kokböcker, och lite beslutsångest så har jag hittat en bra förrätt och en bra varmrätt. Känner mig duktig nu haha. Dock kommer jag inte skriva ut menyn här eftersom den är hemlig för dom som ska komma hit, och dom läser min blogg(tror jag)så ja, ni förstår. Känn på den! haha

Så eftersom jag tycker jag åstadkommit en hel del idag, jag läste över 90 sidor idag och började på en ny 'kokbok', så kände jag att jag förtjänade en stor mugg med varm mjölk och kanel. Jag är i sjunde himlen just nu haha. Dock är det snart slut så tänker kila iväg och borsta tänderna om en stund och sen gå och lägga mig. Ny dag imorgon och bla bla allt det där, stor dag imorgon om inte annat ;)

Inga kommentarer: