18 april 2011

Jobbintervju, here I come!

Yes, ni läste rätt, ska iväg på jobbintervju nu. Självaste kommundirektören här jag bor, ringde i fredags och undrade om jag var intresserad av ett jobb. Ja svarade jag och då sa han att jag skulle komma upp till kommunkansliet 13:00 på Måndag. 13:00 på Måndag är om 15 minuter nu haha. Är lite små nervös men det kommer nog gå bra. Har aldrig träffat karln och jag har hört olika om hur han är som person, men som sagt, det går nog bra. Vet ju ändå vad jobbet handlar om, vad lönen skulle ligga på isåfall och hur många timmar jag skulle jobba. Allt det berättade han om i telefonen så det blir nog bara ett kort möte, tror jag haha.

Ska leta fram skattekortet nu, ifall det behövs, och sen börja bege mig upp mot kommunkansliet. Wish me luck! Eller något sådant.

Inga kommentarer: