27 april 2011

Allas vårt google tror att jag är Tyler Ward! Awesome shit

 Första gången vart jag chockad så jag nästan ramlade ur soffan. Den här gången vart jag lite ställd, eftersom jag glömt bort det. När man söker på Tyler Ward på allas vårat Google så kommer bland annat en bild upp på mig. Det är inte direkt det man väntar sig när man sitter och söker efter bilder på en skönsjungande godbit haha. 

Men lite kul är det ju, och bra att det är en bild jag tycker är bra! haha. Och inte någon sån där när man ser halv drogad ut, eller som att man just vaknat efter ett år i ide. En annan lustig sak är att när man trycker på bilden på mig för att kolla vart den leder, såklart till min blogg, så visar de ett inlägg som inte har något alls att göra med Tyler. Google, oh Google, vi älskar er! :)

Inga kommentarer: