06 april 2011

Kan vara effektiv bara jag vill

Skulle vara kul att börja detta inlägg som förra eftersom jag sitter och pustar ut i soffan för andra gången idag, men det tänker jag inte göra! haha. Satt mig just ner igen efter att ha stått i köket och slängt ihop en smet till GI-bollar. Min faster och hennes sambo håller på med GI nu så tänkte jag skulle bjuda på lite sånt också, för att vara snäll liksom :) Får se på lördag hur mycket det uppskattas! 

Har såklart tagit kort på GI-bollarna med men bilderna och redigering får tyvärr vänta en stund nu. Brorsan och jag har klurat på det där med bränningsprogram i flera dagar nu och nu har han hittat ett annat program som jag har laddat ner, och som ska installeras nu. Jag gillar mina syskon som tar sig tid till att hjälpa, även med de små sakerna :) Ska fixa med det där programmet nu och se om jag får det att funka, så bilderna kommer senare! Wish me luck? :)

Inga kommentarer: