15 april 2011

Dear John...

Det blev att kolla på 'Dear John' imorrse. Har sett den sjukt många gånger, och den är lika bra varje gång! Sorglig. Fin. Underbar. Romantisk. Heartbreaking...Det är bara några ord som beskriver filmen till punkt och pricka. Och så är ju Channing Tatum, som spelar John, så himla het och snygg och good looking och så det inte är klokt! Sjukt bra skådespelare är han också! Han ser ut som en riktigt mjukis som är rar och snäll och ödmjuk mot sin/sina medspelare. Det gillas! En annan film med Channing som
jag rekommenderar starkt är 'Step up'. Där är han också en riktigt mjukis! 
Och när vi ändå är inne på filmer som är fina, sorgliga och romantiska så kan jag också rekommendera 'The Notebook'. Grymt bra film som får mig att gråta varje gång! En film om förbjuden kärlek i bästa form! Om du är som mig, en som gillar romantiska filmer man kan gråta till, så tycker jag att du ska se den här om du inte sett den redan! Du kommer banne mig inte ångra dig, jag lovar!

Inga kommentarer: