19 april 2011

lounging on the couch just chilling in my Snuggie ...

Hittills har det varit en sån där dag när Lazy song med Bruno Mars inte kunde passa bättre. Det enda ''ansträngande'' jag har gjort är att träna och varit och handlat haha. Och det kan man inte direkt kalla ansträngande. Senare idag ska jag i alla fall fixa lite smått inför påsken, laga påskägg till syskonbarnen och så. Kanske slänga ihop en kaka också eftersom jag får lite gäster imorgon :) Hm, vad ska jag mera göra då? Jo jag ska nog ut en sväng i det fina vädret sen och antingen gå eller cykla. Har inte riktigt bestämt mig ännu. 

Nu ska jag i alla fall först kolla på Bones avsnittet jag missade i söndags, bästa mamma spela in det åt mig! :) Och sen ska jag börja med dagens sysslor. Vilken av dom som nu kommer först...haha

Inga kommentarer: