06 april 2011

Efter mycket om och men...bilder och bränningsprogram, check!

Nu har jag lite tid över till att ladda upp bilderna på dagens bakverk! Har suttit och fixat med DVD flick hela kvällen, som är det nya bränningsprogrammet jag ska använda nu. Så nu testar jag att bränna en film, och än så länge funkar det som det ska! Happy me! Dock tar det länge men det får jag tåla nu! Var liksom på tiden att det började funka eftersom jag verkligen, verkligen, behöver filmer på fredag haha. Många filmer :)
Men nu till bilderna...vet att den stora bilden är jätte oskarp och det är photoscapes fel. Den var skarp och bra i kameran och på datorn före jag lade in den i photoscape, men sen vet jag inte vad som hände. Ni får leva med det nu, det ser lite lustigt ut när de små bilderna är hur skarpa som helst, medans den stora är oskarp som om jag skulle ha haft parkinson när jag tog kort haha! Men som sagt, ni får leva med det nu :)

Inga kommentarer: