23 april 2011

Dag två med syskonbarnen

Ja den här dagen har varit minst lika full med aktiviteter som gårdagen! Barnen var vakna 8:00 och då vart det frukost ganska snabbt och efter det tog jag med dom ut och letade efter påskäggen. Kan säga att det var väldigt mycket uppskattat! Och jag vet inte jag, men nästan allt godis var slut när de for hem...haha!

Nästa aktivitet var att måla ägg, vilket inte tog så värst länge. Kort efter vart det ägglunch och när den var över fanns endast 4 ägg kvar ... och sen vart det full fart ut och leka, vi hann knappt plocka av bordet haha!

Och vet ni vad?(nej, klart ni inte vet! haha) resten av dagen spenderades ute, och bland annat en stund utan för butiken med glassar i högsta hugg. Är det lördag och påsk så är det! haha.

-För en stund sen satt jag nere hos hela halva släkten och drack lite vin och pratade, skrattade och hade skoj! Men har varit grymt trött hela dagen på grund av den tidigare uppstigningen, så pappa skjutsade hem mig. Och här sitter jag nu! Kollar lite på tv nu och ska snart krypa under täcket och sova några timmar. Jobb imorgon. Men nu har ni alla fall fått en kort sammanfattningen av den här dagen och kvällen! Bilder har jag tagit i massor de här dagarna, men de kommer upp imorgon någon gång när jag lagt in dom i datorn och photoscape! Kommer också dela upp i olika kategorier eftersom det är så mycket bilder från olika tillfällen!

Inga kommentarer: