01 april 2011

Back on track

Här ekar det ganska tomt ser jag, men har inte orkat med något som har med datorn dom här senaste dagarna. Förutom kolla på film, och lyssna lite på musik. Fick en mindre dunderförkylning med ont i halsen, nästäppa och ömt lite överallt. Ont i bröstet, tokigt att andas och feber. Så har mest legat på soffan och läst mycket, och då menar jag verkligen mycket. Har plöjt igenom en film på datorn också, Knowing med Nicolas Cage. Faktiskt riktigt bra, men så är Nicolas en av de bästa skådespelarna i världshistorien också!

Här kommer i alla fall en liten lista på vad som hänt här under tiden jag varit förkyld.
* Under de här 3 dagarna av förkylning har jag plöjt igenom 4 böcker. 4!!
* Jag har fått en början på skrivandet
* Jag har missat ännu en jobbdag på grund av sjukdom
* Jag har gått ner 1kg till
* Kirrat lite jobb inför sommaren
* Har fått uppleva hur det är att inte orka lyssna på musik. Det är hemskt haha

Inga kommentarer: