23 mars 2010

You're sneaking around like a sneaker baby

Nog gör vi väl alla saker i smyg? Alla har vi saker som vi gör när vi är helt ensamma. Det behöver inte vara några speciella saker, det kan bara vara något som att kolla på en serie eller äta massa godis i smyg. Till och med att läsa skvaller tidningar, endel gör ju faktiskt det i smyg. Här kommer i alla fall lite saker som jag gör i smyg. Inte ska man behöva skämmas över saker man gör i smyg heller.

saker du gör i smyg:

* gråter
* lyssnar på countrymusik
* drömmer mig bort till USA
* sjunger
* skriver upp fina bebisnamn
* Övar på min engelska genom att skriva långa texter eller dikter
*Och ja, skriver dikter på min fritid
*Läser fanfictions

Fanfictions är ''noveller'' som för det mesta handlar om serier, filmer, böcker och som fans skriver för eget nöje. Jag finner det underhållande och rogivande att läsa andras fantasi. Weird but true. Det är också ett bra sätt att öva sin engelska på. Och som en av sakerna jag gör i smyg så övar jag ju min engelska, alltså inte bara genom att skriva utan också genom att läsa. Detta gör jag i princip alla dagar, skriver gör jag mer sällan. Men ändå så ofta jag bara kan så mina engelskakunskaper hålls i trim.
Does that make any sense?

....show a little compassion will ya? It's not the time to get angry now..,,
god you're stupid....

Inga kommentarer: