31 mars 2010

Lifestyle of the rich and famous

Jag satt för en stund sen i köket och läste Fredag, en skvallertidning. Jag slog upp en sida där bilder på Sandra Bullock och Kate Winslet uppenbarade sig. Det handlade om att Kate och hennes man Sam Mendes hade skiljt sig förra året runt samma tid som Oscarsgalan var. Men det nyare nyheterna var att Sandra Bullock ska skilja sig från sin man Jesse James. Detta på grund av att Jesse var otrogen samma kväll som Sandra Bullock vann en Oscar. Enligt kvinnan han var otrogen med så låg det och tittade på tvn när Sandra vann och sen hade det sex. Hur jävla sjukt som helst och jag förstår att Sandra skiljer sig från Jesse nu. Men det som fångade min uppmärksamhet var när jag läste att de hade tre barn. ?!?!?! Jag visste inte att Sandra hade barn, och egentligen vet jag inte om det är hennes eller om det är Jesses från ett tidigare förhållande. Men i alla fall så läste jag det för Mami och hennes reaktion var ''Hur har hon hunnit med det då?'' Haha gud vad jag skratta när hon sa det, riktigt lustigt! Ännu ett bevis på att min familj inte riktigt har alla indianer i kanoten, de är helt enkelt födda bakom flötet.

Inga kommentarer: