28 mars 2010

tAKiDA

Det märks att den där sommarn way back in 2oo7 var mitt takida år. Jag digga dom grymt mycket då men sen mitt i allt sluta jag och något år efter började jag lyssna igen. De är ett av de grupper som man aldrig tröttnar på. De har så många bra låtar, hell, alla är bra! Och som sagt så kan man lyssna på dem när som helst. De spelar ingen roll vilket humör man är på. Är man ledsen så blir man glad, är man glad så blir man ännu gladare. Jag sitter och lyssnar igenom alla låtar nu, har alla album på datorn, och det är sjukt hur man kommer ihåg texterna. Notera att en del av låtarna har jag inte lyssnat på på flera år. Så jag är glad att nervcellerna funkar som det ska i min hjärna, det är ju deras synapser (kopplingar) som lagrar information. Bra att man har en fungerande hjärna, även fast den inte är som den ska ibland..

Inga kommentarer: