22 mars 2010

Tittut

Nu ska jag fixa en ny header. Har ett svagt minne av att jag skrev förut att jag bara skulle ha den där tills jag fixat lite till och så. Anyways, ska försöka få ihop en bra nu. Min fantasi kanske inte är på topp, vi får se.
I alla fall, ikväll när jag kollade igenom lådan med skolböcker så hitta jag en bok som heter ''Trulles ABC'' och en pärm som det står ''Kotten Förskola Julia'', på. Brings you back to a certain time huh? När jag kollade i dom kunde jag riktigt komma ihåg när vi skrev och ritade allt. En del säger att man oftast inte kommer ihåg saker från när man var riktigt liten, jag tror på att man kan komma ihåg saker från vilken ålder som helst. Min syster till exempel, kommer ihåg gamla lägenheten där hon växte upp. Hon kommer ihåg hur den såg ut och så. Hon var 3 månader när de flytta dit och 7 när det flytta hit till huset. Så jag vet inte hur gammal hon var när hon.. vad ska vi säga? ''memorerade'' hur lägenheten såg ut, men någon gång mellan 3 månader och 7 år i alla fall.

Nu kommer nya headern upp. För en gång skull så var fantasin på min sida. gr8.

1 kommentar:

M0000x sa...

Skit het header på hetaste <3 Saknar dig bby. Om det är nått hör av dig, telefon, fb var som helst. Men ligg inte o tänk massa på kvällarna så du inte kan sova hör av dig till mig :D Skriv o ordbajsa till mig på fb jag älskar det för jag älskar dig. Jag finns för dig sötaste även fast vi inte har pratat så mkt nu men jag finns alltid här o du finns alltid i mitt hjärta. Puss på hetaste! Jag älskar dig, glöm aldrig det.