21 mars 2010

Män som hatar kvinnor

Som jag skrev igår natt så kollade vi ju på Män som hatar kvinnor igår på Mellangårds. De har gjort den som en serie och Män som hatar kvinnor kommer komma i två delar och sen kommer Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes också i två delar, enligt kusin Sarah i alla fall.
Nåväl, när filmerna kom ut och Jocke hade sett dom så nojsa han på mig att jag verkligen måsta se dom. Jag fatta inte varför för det kändes verkligen inte som att det var något som jag skulle va intresserad av. Jag hade Män som hatar kvinnor på datorn länge men jag orkade inte kolla på den så jag tog bort den tillslut. Nu efter att vi sett första delen så är jag helt fast! Har laddat ner alla tre filmer så här blir det filmmaraton så det bara skramlar om det! De är riktigt bra och alla som inte sett dom borde sen dom för de är verkligen sevärda! Säger jag som inte ens sett hela första..jaa men jag slår vad om att alla är lika bra. Fast när de gör sådär flera filmer så brukar bara den första va bra. Men enligt Jocke så är alla bra så får väl lita på kära storebror :)

Just nu känner jag inte för att sova. Jag vet att jag borde! men verkligen, ingen lust till att lägga mig ner i mörkret och vänta på att somna. Det tar alltid åtminstone en timma för mig att somna, vilket är väldigt jobbigt. Kom just på att jag inte skickar min önskelista till mina syskon, och jag fyller snart. När jag börja tänka på det så tänkte jag att det var 4 april nästa söndag, men det stämmer ju inte. Jag har hela två veckor på mig att fixa men jag ska skicka önskelistan imorgon så alla har lite betänketid. Nu ska jag lyssna klart på världens bästa låt, Rise against-Hero of war, och sen fortsätta kolla på
Män som hatar kvinnor.

Inga kommentarer: