24 mars 2010

Is it? or.. what?

Jag tror min lilla Holly bebis flicka har små kattbebisar i magen. Jag är inte säker ännu men jag har läst lite på internet och symptomen kattorna har när det är dräktiga är större behov av mat och sömn, spenarna blir mera tydliga och rödaktiga( under tredje veckan) och magen växer sig större. Allt stämmer in på Holly. Hon sover bedrövligt mycket, vill ha mat hela tiden, har fått mera tydliga spenar och jag tycker hon ser tjockare ut än vanligt.

Ååh jag älskar det! Små bebisar att ta hand om. Vi ska såklart inte behålla någon av dom. Pappa tycker det räcker gott och väl med två kattor. Om han skulle få sin vilja fram skulle vi bara ha en katt, men nu har vi ju två, Ajax och Holly. I alla fall, om det är så att Holly har små bebisar i magen så.. borde hon föda om ungefär 6 veckor, alltså i slutet på april. Jag vet att man inte ska dra förhastade slutsatser men jag har redan vant mig vid tanken att Holly har bebisar i magen. Jag borde inte vänja mig, men jag har gjort det. Nu återstår bara att se om mina misstankar stämmer eller om Holly bara är glad i maten. Hon har varit det förut, men inte såhär mycket. Spänningen stiger.

(Det är inte Holly på bilden, dock är det Holly på min header)

Inga kommentarer: