19 mars 2010

I know the storm is coming

You spin my head right round, right round, when ya go down when ya go down down
You spin my head right round, right round, when ya go down when ya go down down


Vart försvann solen? Det var ju fint väder när jag steg upp och sen bara;
down
down down down..
Jag ska i alla fall ut en sväng om en stund. även fast vädret suger och jag egentligen inte är på humör för något sådant just nu. Jag tvingar mig själv för att jag
vet att det är bra att vara ute i friska luften. Kanske kan rensa huvudet på jobbiga tankar på samma gång. Det skulle verkligen behövas. It won't be long now, I know the storm is coming..

Jag känner mig precis som på bilden idag. Den är ju faktiskt lite söt.. inte för att det är söt jag känner mig men.. Bilden är lite tuff, den säger lixom ''Muckar du eller?!'' (Det kanske inte syns så bra men om man trycker på bilden så den blir större så ser man hur jag rynkar på näsan och snörper med munnen) och jag känner mig så idag. Som en bitch helt enkelt. Fast jag är en bitch hela tiden så allt är som vanligt med andra ord :)
Skämt åsido..Nu fixa mig, sen ut.

Inga kommentarer: