18 mars 2010

down down down down..


Nu sitter jag och mumsar på min hemmagjorda risifrutti och lyssnar på musik. Jag lagade risifruttin igår kväll. Villa bara testa att göra egen och det vart helt okej, lite gräddig kanske. I alla fall är det nyttigare än köpt, och kanske på snäppe, godare. Fast jag har alltid gillat mannafrutti bättre, det är yummi!

Vad händer hos alla idag? Här hemma händer nog inte så mycket. Funderar på att träna lite, om jag orkar. Känns som att jag är på väg att bli förkyld. Har konstigt i halsen. Och så har jag ont i magen så nu vill jag inte ha mera risifrutti. Ska käka upp mina vitaminer i alla fall så kanske allt blir bättre. Kanske, bara kanske. Ska försöka fixa det genom att kolla på tv och sen fortsätta att lyssna på musik, oh how lovely. I looove music!

What hurts the most
. Was being so close
And having so much to say, and watching you walk away

And never knowing, what could have been
And not seeing that loving you, Is what I was tryin’ to do

Inga kommentarer: