15 mars 2010

Lyset är på men ingen är hemma

En tanke slog mig för en liten stund sen. Meningen ''Varför flyttar det bara konstiga människor till Geta'' poppa upp i mitt huvud. Det är så vi brukar säga, för enligt min mening så bor det en och annan människa här som har ''punka på luvan''. Jag vill inte vara den som dömer hunden efter håren och jag tänker absolut inte skriva ut några namn, okej mitt namn toppar listan, haha nejmen jag ska inte nämna några namn. I'm not the bad girl, ok maybe I am sometimes. Anyways, jag vet att man inte ska gå runt och säga att folk är puckon och jag gör det ju inte rakt upp i facet på någon. Men jag står för att man får ha sin egen åsikt och jag kan erkänna att jag en och annan gång har nämnt till någon att jag inte tycker att den och den är riktigt slug.

Egentligen så borde man inte gå runt och döma folk, men man kan ju inte alltid vara en bra människa. Har det någon gång slagit er att de som vi går runt och tycker att är lite.. speciella kanske tycker samma sak om oss. Vi kanske är puckon i deras ögon, det kanske är vi som är ''födda bakom flötet''. Oh yeah, JAG är född bakom flötet BIG time!

Inga kommentarer: