23 mars 2010

Ett hörn av universum

Ååh vad du är duktig Julia! *klapp på axeln*. Haha, jag ''tränade idag''. Jag har tänkt att jag ska börja med det länge men det har inte blivit av. Nåja, ska försöka göra det regelbundet nu så man kommer igång lite. Jag gör det inte för ''beach 2010'' som alla säger, sommaren kommer nog ändå utan att man är snyggast i sin bikini på stranden. Men det är en fin idé och såklart man vill se fin ut om man ska ha så lite kläder på sig. Jag ''tränar'' i alla fall för mitt eget bästa, och äter bra. I det här huset blir det grönsaker och frukt varje dag. Men mest grönsaker dock. Ska i alla fall försöka komma i form nu så jag kan få bättre självförtroende och kanske, bara kanske, sluta tänka på vad folk tycker och tänker. Screw the world!

Nu ska jag klä på mig och sen ta och kila upp till bibban och hämta en bok. Ett hörn av universum heter den. Jag läste den för flera år sedan men jag kommer inte ihåg om det var min egen eller om jag lånade den från bibban. Min hjärna håller på att jag har haft den själv men jag kan inte hitta den här hemma nu. Så kanske det lutar mot att jag lånade den trots allt..

Inga kommentarer: