23 mars 2010

Folkabuss och Bubbla

Jamen är de inte härliga!? Gamla hederliga folkabussar och bubblor! Jag önskar att jag skulle få åka folkabuss någon gång, tyvärr har jag aldrig fått chansen till det men jag lovar och svär att före jag dör så ska jag åka folkabuss. Bubbla har jag däremot åkt, en sommar förlängesen. Den var lila/rosa med gulddekorer på, najs!I alla fall, jag vet inte vad det är som gör dom så speciella. Är det för att de är gamla bilar kanske? Bubblorna kan vara speciella för att de är så fräna och nästintill snygga. Folkabussarna däremot, inte så snygga, åtminstone inte fram emot. Men det är något som gör dom, speciella helt enkelt. Något med dom är tilltalande och jag vet inte varför. Färgen kvittar, men skulle det inta va snyggt med en rosa bubbla OCH folkabuss? :D

Inga kommentarer: