05 mars 2010

Talking talking talking talk

In the night, I hear them talk the coldest story ever told
Somewhere far along this road, he lost his soul

To a woman so heartless

How could you be so heartless

Oh, how could you be so heartless?

Efter några dagar har jag en ny låt att droga. Kanye West-Heartless. Men visst kan man ha flera favorit låtar? Klart man kan. Då är mina just nu Morning after dark, If we ever meet again, Heartless, Love sex magic och Empire state of mind. I looove music!

På tal om annat. Här om dagen fick jag en kommentar här på bloggen, från en Fredrik. Han kommenterade det där inlägget när jag skrev om ett barnprogram, remember? I alla fall hette det tydligen Jajja och Pajja. Det låter verkligen inte bekant med det kan nog stämma. Enligt uppgifter så ska det va så programmet heter. Now I know.

And then that's history. Nu ska jag hoppa i duschen och sen plocka ihop lite spa-grejer. Spa-kväll med Ida och Julia hos Julia ikväll. Fun fun fun!

Inga kommentarer: