03 mars 2010

@ Idas place rocking around until it becomes.. morning after dark!

I brist på annat så skriver jag lite här. Sitter hos Ida och softar, hon gör lite skolarbete så jag sitter.. och bara är tyst. Så hon kan koncentrera sig ordentligt. Hjälper henne med att leta upp ord i lexikonet, hon skriver på engelska lixom.

Som jag skrev tidigare så gjorde jag ju kort till Felicia och Frida idag. Det vart ett till Scott också innan allt vart klart. Jag blev riktigt nöjd faktiskt och jag kände mig så jävla kreativ idag. Det måste va något fel med mig, vintern och kylans inflytande på mig säkert. Oh my! Men jag kom på att det är mycket roligare att göra egna kort än att köpa i butiken hela tiden. Det blir ju mer personligare när man lagar själv också.
Jag kanske ska till stan med Mami imorgon, beror på om bilen är klar, och då ska jag köpa lite färgade papper och glitterfärger. Och kanske, bara kanske, man hittar något annat billigt med. Men ska nog försöka hitta presenter istället. Det är mera viktigt nu. Får se vad Mami går med på också, höhö.

I got a problem and I don’t know what to do about it


Inga kommentarer: