22 mars 2010

Millenium

Jag kollade på hela milleniumserien inatt. Jag vet jag vet, sova är ett bättre alternativ men när jag inte var trött och när de där förbaskade filmerna är så ruskigt bra, så måsta jag ju kolla på alla. Fast jag vart så trött sen när jag kollade på Luftslottet som sprängdes, så jag la mig att sova efter halva. Får väl kolla på resten ikväll, efter att jag kollat på Arn! Jaaaa äntligen visar de Arn! Vi kolla på de filmerna i 9an med Sofia och det var också ruskigt bra!

Idag när Julia var här och vi kollade på Ghost Whisperer, så kom jag på att jag missat en hel säsong av det. Är det något jag missat eller ha det utan förvarning bytt till tv4+? Jaja, jag håller i alla fall på att ladda ner säsong 3 nu så får väl kolla på den och sen hitta säsong 4 så jag kan kolla på den med. Jag har mycket att se på nu haha.
Looove it!

Inga kommentarer: