09 mars 2010

Precious is he and oh so sweet! Tiny hands and adorable feet

Gäsp, aj, suck, mwaaaaaaaah. Jag är trött, har ont i ryggen, trött på alla sömnlösa nätter och på samma gång.. speedad.. hur nu det går ihop. Aja..Vet ni? Jag fick värsta kramp nere i ryggen imorrse. Skit jobbigt. Kunna inte alls ligga ner, det gjorde bara ont och värkte massor. Men efter ett tag gick det över och nu har jag ont i hela ryggen. Weird.

Nu just kom Mami hem från promenaden med Scott så nu sover han sött ute i vagnen. Jag orka inte följa med och Mami tyckte att jag skulle va hemma och vila lite. Sagt och gjort, hoppa in i duschen och duscha varmt..länge. Fett skönt. Ryggen vart dock inte bättre, brukar ju bli bättre med lite varmt, men jag får lägga vetepåse på lite senare.

Nu ska jag gå och höja värmen i mitt rum. Scott har vaknat så tidigt det här morgnarna nu och vi tror att det är för att han fryser. Jag fryser med när jag vaknar så det lär väl hjälpa båda. Vi får se imorgon.

Inga kommentarer: